Smart tjej

Jag blev hemma allena igårkväll också..  Stjärnor på is byttes senare av mot den gamla filmen Lida som jag inte sett på tusen år.

Jag fick i alla fall i mig hela kostcirkeln igår med chokladmuffins, chips och tortilladip samt saltade och rostade cashewnötter.  Dock inte allt samtidigt utan fint fördelat över hela dagen.  Behöver jag nämna att jag mår som jag förtjänar idag?

Gårdagens sena kväll avslutades i sängen med TVn på..  Fastnade i en skräckfilm där bl.a en tjej klämde en stor finne som hon märkte att hon fått under natten - varpå tusentals spindlar pluppade upp när hon klämde..!?  Å titt som tätt dök det upp en såndär otäck mörkhårig tjej precis lika som i filmen "The Grudge".  SCARY!

VARFÖR ser jag skräckfilmer när jag är ensam...??  Gissa vad jag drömt inatt...

Smart tjej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0