Hårdrock och dansband

Jomen visst fick jag sällskap in i dimman i lördags..!   Vi blev en blandad kompott av folk på en jätterolig förfest. Jag låg dubbelvikt av skratt mest hela kvällen!  Många sida-samla-sida-steg...  Det styrdes upp hårdrock ur högtalarna och godrinkar i glasen. Bite-Line-pizza i näven och dans i benen. Det bjöds även på ett par sidekicks i form av mandarinshots, som framkallade gåshud över hela kroppen, samt dansbandslåten "Elaine" med inga mindre än Sven-Invars!  haha    


Jag tror och hoppas att det inte skapades några bildbevis från festen...



När vi var som snyggast tog vi en taxi ner till Aveny. Mer hårdrock väntade...  Bandet Easy Action spelade och baren "bjöd på"  x antal flera go-drinkar som smakade piggelin-glass! 


Lördagkvällen slutade med att jag druttade nerför trappen i snön på den avslutande kvällsrastningen av långnäsorna. Tänk att benen höll ända dit i alla fall... 




Söndag:

Åt McDonald's- frukost kl. 22.15................................ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0