Finally Friday!

Även om man är, som jag just nu, "ledig" varje dag  - så känns det lite speciellt ändå när det vankas helg..  Äntligen fredag!

Jag kom nyss hem från en liten Birsta-tripp med mamsen.  Å med mig hem följde en ny doft - den jag snusat på förut och berättat om här, men som jag då skrev fel på...  Jag skrev ju att det var Puma Flowing, fastän den nya doften heter Puma FREE Flowing..  Liten med ack så betydelsefull skillnad..!  Jag tycker den luktar jättegott i alla fall å jag hoppas T tycker detsamma när han får känna en wiff av den.  







Nu ska jag ta och bestämma mig hur min fredagkväll kommer arta sig. Jag är ju gitarränka ikväll så möjligheterna för mig är som följer;


Alt 1:   Piffa till mig och gå ut på Oscars 30+...?


Alt 2:   Stanna hemma och se IDOL följt av en romantisk drama-film?


Jo jag undrar jag.... 



Kommentarer
Postat av: Karin

Själv skulle jag välja nr 2:-) Då är du pigghela morgondagen oxå;-)



Själv sitter jag ju bänkad som vanligt!



Trevlig helg!



2008-11-21 @ 21:15:36
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0