Godmorgon soliga försovning!

Jaha. Det verkar som det var längesen T var iväg på spelning mitt i en arbetsvecka... för jag märkte imorse att jag totalt glömt bort att ställa väckarklockan!  Ooups...  Slog upp mina blå exakt 06.48  - 12 minuter innan jag ska vara på jobbet....  Känslan man får när hjärtat stöts upp i halsgropen när man inser att man försovit sig är inget behagligt sätt att börja en solig morgon. Men flög upp det gjorde jag och var på jobbet 07.20. Kalla mig Blixten om ni vill.


Idag skiner solen och jag är på riktigt bra humör. Tack flickorna för snälla kommentarer om mitt småfix här på blogglayouten :)   Yes Linda, jag är nog en hårdrocksflicka, men I like things cute! Å jag verkar lajka things swenglish också...  haha


Gårdagskvällen blev precis som min mission-plan var förutsedd. Först en tur till Micke med kusinvitamin, sen gardinupphängning och layoutfix. Avslutade kvällen i sängen med inlånade nummer  "Lantliv" och "Drömhem & Trädgård". Tänk så fint det kan va...
 
 

Knoppade in som en prinsessa...


//Elaine - spår sol i helgen

Kommentarer
Postat av: Micael

Hej Kompis!



Tack själv för en trevlig stund igår!

Det får inte gå så långt mellan gångerna,jag glömmer ju nästan bort hur du ser ut:)

Hoppas vi kan ses imorgon!

Är så nyfiken på er lägenhet.

Kram Micke

2008-06-27 @ 10:05:49
URL: http://www.fredrikmicael.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0