Godmorgon löningsdag!

Åååh den bästa dagen på kontot. En efterlängtad dag...  :)


Igårkväll blev det preppning inför all målning.. jag märker att jag har lite dåligt tålamod vad det gäller såntdär. Jag vill ju börja måla direkt - inte hålla på å pilla med allt förarbete som slipning osv... Fort färdigt är mitt motto! Men tyvärr så delar inte T det mottot.... shit va han e noga.. suck ;)  Men jag tror det blir bra när det väl blir klart.
"Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge..."


Ikväll blir jag home alone. T spelar... å sen åker han på långtur imorgon och spelar även imorgon kväll...  kommer då hem en snabb vända på fredag eftermiddag för att sen åka 60 mil igen tiiiidigt lördag morgon. Hemkomst söndag kväll... Så Elaina är free and available rätt mycket från å med idag kan man säga.. 

Tror jag ska passa på att sussa tidigt ikväll...

//Elaine - hurven o trötter

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag är me dig när det gäller å vilja ha klart allt fort! ;D hihi... Otålig är bara förnamnet!



Skaru me på fika imorrn kanske? KRAM

2008-06-25 @ 16:33:53
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0