Godmorgon blå himmel

Imorse var det lekande lätt att kliva upp. Inte för att jag var tidig i säng igårkväll...för den planen sprack totalt igår, men för att jag hade en så trevlig kväll igår så jag liksom fick extra kick av energi :) Jag hann tyvärr varken hänga några nya gardiner eller trixa fram en ny blogglayout igår, men det får bli idag eller imorgon istället.


Kvällen började med att mammsen hämtade upp mig för en sväng ut på Birsta. Innan vi hunnit genom stan frågade hon om jag ville ha en sushi.... SUSHI!!  Jamen JAAA de vill jag! :D   Det godaste jag vet!


Så medan hon körde så klämde jag en mellan sushi - bara lax å rullar med extra soja. Feels like heaven...!


Väl framme på Birsta köpte jag en söt liten blomma och fyra nya bordtabletter från Cervera. Jättesöta. Randiga.
Mitt uppi shoppingen ringer då skolfröken Susanne och vi bokar kvällsdejt hos kusin A-K. De bor ju så fint så det svider i ögonen av att se allt fint...  Tjejsnack a la a lot of catching up och rabarberpaj med vaniljsås gjorde kvällen till en succé enligt mig. Mera mera!


A-K och jag bokade även träff idag efter jobbet. Hon ska hänga med mig ut till Mickes gårdsbutik i Myrbodarna. Å det ska bli såå trevligt :)  Är klockan 16 snart?




//Elaine - på gott humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0