Fynd!

Har inte tid att skriva mycket just nu.. blir en kvick briefing nu bra :)


Jag gjorde ett fynd igår! Hittade ett gammalt jättefint bord som jag ska slipa och  måla om  - VITT. Det kommer bli såå fint tror jag med de vita sofforna och resten av "det nyagamla" som jag har tänkt...  Jag tror Micke höll med om att jag gjorde ett riktigt fynd igår... billigare än så går nog inte att hitta.. hihi... ja, om man nu inte får ärva eller får nåt till skänks helt alltså..    Ååh om det bara kunde bli färdigt nån gång! Jag är rastlös!


Varför ska T behöva vara ute o ränna i Sverige när han har så mycket jobb här hemma.. hihi...


Jag fick direkt napp på sällskap till Sex and the City-bion idag i alla fall! Micke blir mitt sällskap - shit va jag längtar!


Nu ska jag bränna en snabb sväng till IKEA å köpa lite ljus o "krafs"..  vilket jag inte hann med igår.

Ha en bra lördag - regnet till trots..!

e.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hallojsan! Kul att du kikat på min blogg:-)



Jaaa visst är brädan fin?! Du kan beställa en här:



http://lonnergardsanna.blogspot.com/



Fuskigt att du ska se S A T C.....Vill också men typ alla verkar hunnit se den redan. Utom jag!!



Ha det så bra!

2008-06-28 @ 19:53:37
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0