Utmanad...

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Sara!

1. Vad åt du till frukost? Äggmacka

2. Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Den senaste bilden jag tog SJÄLV på mig själv är mittenbilden här i bloggheadern..

3. Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Conny (twinbrodern...)

4. Vilken färg har din dator? Svart och silver

5. När var du arg senast? Idag. (På bror..)

6. Ditt bästa minne från skoltiden? Att träffa mina bästa vänner VARJE dag!

7. Ditt sämsta minne från skoltiden? Krascherna med cykeln till och från skolan... lägg märke till pluralis..

8. Yoga eller löpning? Löpning...musik i lurarna å långnäsorna som sällskap

9. Spagetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spagetti Bolognese

10. Vilka tidningar läser du regelbundet? Sheltiebladet, Drömhem & Trädgård, Brukshunden, aftonbladet.se, st.nu

11. Favoritkaraktär i deckare? Ingen deckartjej.. jag gillar romaner... lättläst och tjejigt

12. TV program du aldrig missar?  Missar alltid det jag vill se... men försöker pricka in serier som Grey's, SATC och McLeod's Daughters (varav den sistnämnda är min favvo!)

13. Vem är du avundsjuk på? alla som har bokat utlandsresor..

14. Din bästa revansch? Selånger SK (mitt lag) vs Alnö IF... vi snackar fotboll nån gång sent 80-tal/tidigt 90-tal)

15. Din bästa respektive sämsta chef? Min bästa chef hade jag på mitt allra första jobb på Essef Service. Benny hette han. Den sämsta var helt klart Micael Bindefeld.

16. Mat som du aldrig någonsin kommer att äta. Orsak? Svarar som många andra här.. inälvsmat.

17. Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Josh Hartnett... eller Jon Bon Jovi.. hihi

18. Kaffe eller te? Kaffe

19. Skostorlek? 36

20. Hur ofta är du på IKEA? Ett par ggr i månaden i alla fall... är nog lite av en periodare!

21. Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Ny bil, hus, båt till kärleken, resor och feta resecheckar till nära och kära!

Jag utmanar Ullis, Lindsey och Veronica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0