Tandoori

Imorse när jag vaknade var det ganska mulet på himlen.. blev rätt besviken eftersom jag hade längtat efter en dag i solen så jag kunde skrämma kroppen till att bli lite pepparkaka i alla fall.  Men efter bara några timmar så klarnade det upp och solen sken från en klarblå himmel = Pallviken nästa!

Där fanns fler med samma tanke och en hel armé som jag kände :)  Blev dock inget dopp för mig.. mer än till knäna. Där gick min gräns idag.. en riktig kruka.


Nu är jag precis nyss hemkommen från ett besök på Tandoori House. Trerätters middag på uteterrassen. Som sällskap hade jag pappa och hans fru, min lillasyster och min twinbrother. Gott och trevligt. Har inte träffat lillan på över ett halvår för hon har varit och pluggat i Holland,  så det blev en massa catching-up-surr över midda'n.

Proppmätt och ganska snäll och ska jag nu inta ryggläge framför TV:n.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0