Roadtrip x 2


Torsdag/Fredag = Sundsvall - Järvsö - Sundsvall

Lördag = Sundsvall - Alfta - Sundsvall




Jamen tjena. Nu är jag på hemmaplan igen. Det har blitt två små road-trips de senaste dagarna och på tok för lite sömn.


I torsdags hängde jag med T på spelning i Järvsö. Öjebergets krog med den finaste utsikten nånsin. Rekommenderas om ni har vägarna förbi...  Det var lite rockabilly-tema där och och T:s band kompade Mr Jesewski från forna The Boppers.. 

Konstigt hur en sån temakväll kan få en att gå å nynna "... who put the Bomp in the Bomp-sho-bop-sho-bop and who put the Ram in the rammalamma ding dong.."    Ja typ. Nåt sånt. Kan inte texten men sjöng med det gjorde jag! :)


Det blev i alla fall en rolig kväll och vi åt gott och knoppade i en mysig stuga högst uppe på berget. Säger det igen.. VILKEN UTSIKT!


Här en bild med Mr Ragger and jag;



Suddig mobilbild jag vet... men kameran var inte den enda som var lite suddig...  :)



Idag lördag har jag varit på road-trip nr två. Tur och retur till hundutställning i Alfta med Gucci. Uppe före tuppen kl. 04 och hällregn hela dagen. Svensk sommar...  Mys?


Nu är jag åter hemma..  ensam och trötter.. T är återigen på resande fot och kommer inte hem förrän imorgon kväll. Lite skönt att ha hela sängen för mig själv ändå....  

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Absolut inge mys! :P Hur gick det för Gucci då? KRAM

2008-07-14 @ 11:19:48
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: veronika

jädrar va du far runt;)) allt bra annars?kram

2008-07-16 @ 14:12:18
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0