Nedräkningen har börjat!

Nu är det inte alls långt kvar till min semester - nedräkningen har börjat! På fredag kl. 14.20 börjar härligheten och fortsätter i FYRA veckor! Förståå va skönt! :)



Jag tjuvstartar lite redan nu känner jag..  För ikväll är det dax att gå på Gatufesten. Jag riktigt längtar att läskeblaska till mig lite trevligt och träffa massa folk. Mmmmmmmm!   

Å jag som knappt kammar håret på vardagarna känner att det är på tiden att jag försöker styra till mig så jag inte skrämmer folk i alla fall haha :)  Tror T kommer gilla det å.. min Mr Big önskar nog ibland att han hade en tjej som var mer som Carrie.. hm..   undra vem jag liknar i TV-/filmvärlden egentligen?  Zeb Macahan??  =/  

Ikväll börjar vi på Våningen med bandet Roulette!



Nån som saknar sällskap fredag och/eller lördag kväll till Gatufesten?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0