Mrs Cheng's

Ikväll blev det kyckling-/nudelwook till middag. Smarrigt värre...  å så lätt! Tack Mrs Cheng...





Från det ena till det tredje så drar jag och T ner till Stockholm å hälsar på kungen imorgon! Vi ska försöka kliva upp samtidigt me tuppen, så inte hela dagen går åt till bara nerresan..  Jag hoppas verkligen på finväder nu några dagar, men enligt de som spår så kan det nog bli rätt skapligt :)  Planen är bara att glida runt ett par da'r... dvs. shopping, glass i Gamla stan, kanske nån båttur, en sväng på Djurgår'n, promenera promenera promenera - ja som Ni flickor brukar säga - MYYS BARRA!

"Stockholm i mitt hjärta... låt mig få sjunga en såång.. lala lala la"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0