I LOVE blommor!

Tänk så barnsligt förtjust jag blivit i blommor! Jag är ju uppväxt granne med en plantskola/blomstergård, så det kanske inte är så jättekonstigt ändå.. Där sprang jag ju och lekte var och varannan dag när jag var liten.. Så nånting verkar ha smittat av sig :)  Men tidigare har jag varken velat lägga de pengar eller tid som krävs för det.  Å nu tycker jag det är SÅ roligt!

De här "kryssbollarna" har nu fått plats i mina utekrukor..  Hoppas de ska klara att stå fina en bit in i oktober.. Nu ska jag bara försöka leta nån fin passande blomma till väggampeln bredvid dörren..



 



Sen kunde jag inte motstå att låta det senaste numret av Drömhem & Trädgård få följa med mig hem...




NU är det tid för en stund i solen bland mina blommor :)  Tänk sicken blom-nird jag gått å blivit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0