En perfekt kväll

Nu börjar livet så smått återkomma till mig.. känner mig lite piggare, men jag har tokbokat en tupplur när jag slutar jobbet idag. Går icke att förhandla! :)


Gårdagskvällen blev inget mindre än... perfekt. T började med att laga mat och duka upp på vår uteplats. Solen sken och vi bara myste... Efter middagen promenerade vi iväg till gatan ovanför där vi skulle vara med på en "premiärstartning" av en nyrenoverad röd Ferrari...! Vilken kärra! Den ska besiktas om en vecka.. å undertecknad har redan styrt upp provåkning. Måste nog dressa till mig den dagen till ära.. Snygg för snyggt liksom.


Sen bjöd kvällen på drinkar på uteplatsen varvat med piffing inför den fortsatta kvällen. Kl 23 tog vi en bulle ner till Våningen och kom precis i tid till spelningen. Där var en MASSA folk och det var en bra spelning.  Å ytterligare en drink i näven...  Träffade många som jag inte sett till på år å dar - jättekul!


Tiden flög iväg och rätt som det var stängde kalaset. Jag hade nog kunnat fortsatt... men vi gick istället och tankade magarna på Donken och mättade saltsuget. Taxi hem var ju inte att tänka på ens.. totalkört.  Så det blev en kvällspromenad. I heels...


T och jag skrattade oss hela vägen hem.. Kärlek.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0