En bra dag!

Ja, minsann. Den här dagen har hittills varit en riktigt bra dag. Lite otippat eftersom jag nästan hade ställt in mig på att vara lite bakis o skakis idag. Men en tablett i förebyggande syfte direkt när jag klev upp gjorde susen :)


Inledde dagen med en promenad med T och hundarna i skogarna vid LV5/Södra berget. När vi kom hem tog T hundarna med sig upp till lägenheten och jag drog istället iväg i SPRÅNG på en ca 20 min runda ytterligare. Första springturen sen antikens Grekland kändes det som. Men så skönt det var efteråt! Mera running för mig!


När jag kom hem skrällde jag åter igen. Tro't eller ej. Men jag krämade till med en hårtoning innan jag  hoppade in i duschen. Nu är jag som ny må ni tro..  Å solen skiner igen. Sa jag inte att det var en bra dag?! :)


Nu sitter T och jag och klurar om vi ska ta o dra ner till huvudsta'n ett par dagar. Bara mysa och äta gott och mingla runt runt på byn. En riktig löööve-vacation på tu man hand. Läga lånar vi i så fall Söder av bror. Måste bara se till att styra upp hundvakt... *gulp*


På återseende!

Kommentarer
Postat av: veronika

skönt med slappisdagar bara;) du kommer väl hem till oss nästa lörd!!party jueKramar*

2008-07-20 @ 20:50:37
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: veronika

skönt med slappisdagar bara;) du kommer väl hem till oss nästa lörd!!party jueKramar*

2008-07-20 @ 20:51:01
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad skulle du göra om du var Gud för en dag?

kom in och diskutera på min blogg.

detta kommer bli superintressant.

resultatet av diskutionen kommer att komma i ett inlägg lite senare till veckan! :)

kram

2008-07-21 @ 00:52:41
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0