Båt och bad

Ja jag vet att jag är lite dålig på att blogga för dagen.. Men jag har ju semester! :) Då kan det lätt bli så.. verkar det som.

Tyvärr har det tropiska vädret jag önskat inte infunnit sig än.. men vi har ändå trotsat vädret och både badat och åkt lite båt uppe i stugan.

Titt här ska ni få se;



Gucci ÄLSKAR att åka båt!




...å vindsurfingbräda....




Medan gamle Knopp gärna valde en lite lugnare och säkrare plats.....    :)




Slutligen ett par bilder med lite avkapade huvuden.. det e inte alltid så lätt att fota med mobilkamera!


 


  

Tjing for now!

Kommentarer
Postat av: linda

Det ser helt underbart ut på sjön!! :)) Kom ihåg var deal nu då!! ;) Kramis

2008-07-17 @ 13:05:34
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Frida & Fluffbollarna

Ååh, vilka härliga bilder! :D Ni ser ut att ha det toppen! Och Gucci ser ju för härlig ut på vindsurfingbrädan! skratt

2008-07-17 @ 15:21:51
URL: http://www.fridasplace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0