Helgen

Fredag:

Redan när jag vaknade visste jag att detta skulle bli en partydag. Mitt gamla jobb skulle ha julfest på Våningen med middag o hela baletten. Å jag fick hänga på lite sådär på flajjen - eftersom T spelar där.  Så lämpligt för mig
Jag hade en för dagen ny dress på mig och kände mig faktiskt rätt foxy haha.  Det är ju inte var dag den här tjejen bär klänning om jag säger så.... 

Efter en galet rolig middag och lite shejking on the dancefloor gick jag och T vidare till 30+  på Oscar. Där hamnade vi i baren och avslutade sen på dansgolvet till sista dansen - precis som om vi vore på första dejten. MYS! 


Lördag:

Ont i luggen
när jag vaknade, men som tur var gick över ganska snart.  Det blev en blixtvisit på en födelsedagsfest innan T skulle iväg o spela igen..  Själv slog jag mig ner i soffan med en kladdkaka och kikade på Stjärnor på is.  Kändes precis lagom.


Söndag:

Blev precis som en söndag ska vara. På med myssa, halsduk och vantar och sen en utflykt till Norra Bergets julmarknad.  Kylan bet tag i nosen, men vi tackar ändå för myggfritt.

Med friska rosiga kinder lagade jag sedan stekt lax med klyftpärer till middag och fortsatte sedan hetsätningen med chips o dip till kvällens film - VARG.  Ni vet, den med Peter Stormare..  Å ja, tron't på f** att jag grinade en skvätt precis på slutet av den också. Jag har gått och blitt hopplös...!

Kommentarer
Postat av: Maud

Jag som spanade efter dig i Stockholm!!! Inte underligt att jag inte såg dig:-)

2008-12-08 @ 16:48:46
Postat av: veronika

aaaheloo! jamen du ser vad kul ni hade det=) hade också velat följt med, vi styr upp nåt snart! stor kram

2008-12-09 @ 08:30:27
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0