En dag med julbestyr

Jag är sen som vanligt....  Är sämst med att rodda med julklapparna i tid. Samma sak varje år. Alltid i sista sekunden...  Men i år har jag fixat och styrt så jag är jättenöjd med de klappar jag ger!  Den jag är mest nöjd med är den till syrrans pojke Daniel. Vem vet, han kanske t.o.m. svimmar.. Free Smiley


Sen har jag idag pysslat klart och skickat iväg årets julkort. Jag skickar inte till så väldigt många... men de jag väl skickar är homemade och gjorda med kärlek, som man säger.  


Nu har jag precis skjutsat ner T på spelning..  Å själv klurar jag på att dra igång mera julgodisbak?  nu när man ändå har plejset för sig själv ikväll...  Free Smiley


Kommentarer
Postat av: veronika

Sådär känner jag med man blir aldrig nöjd heller, men baka är ju bäst på!blink

2008-12-19 @ 08:46:51
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0