BP


Brad Paisley himself. (Bild lånad från bradpaisley.com)


Onsdagkväll, 24 Augusti 2011.
Brad Paisley på scen för första gången i Sverige. Platsen var Cirkus i Stockholm och jag var där! Jag hade två bitches tjejer framför mig, men stod mao ändå väldigt nära scen. Oj oj oj, säger jag bara...  Grym gitarrist, grym sångare, grym humor, grymt fina ögon, grym stämning, grymt band och over all -  en GRYM kväll!

Nästa gång han väljer att spela i blågult, så vet ni var ni hittar mig.

Nu ska jag ut på promenad med långnäsorna i regnet. Det har regnat katter och hundar hela dagen, och dagar som den här - önskar jag att jag hade lärt hundarna gå på låda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0