Vilka är ni?


Bild och cupcaketräd från ClasOhlson. Finns i grå och rosa, där jag valde det sistnämnda.


Sen stan brann. Så länge sen är det ungefär sen jag skrev här, men ändå är det några som kikar in här för att leta liv - ser jag i statistiken. Beundrar ert tålamod... :)  Jag undrar vilka ni är?

Jag kan ju skrälla genom att skriva några fler rader nu när jag väl är inloggad.

Hund. Min fritid utöver jobbet består mest av hund och hundträning i alla möjliga former, och som jag sagt förut - så skriver jag om det på www.faldarello.com

Jag har fixat lite sommar hemma också senaste veckan, så nu har jag en liten cafémöbel på balkongen som väntar på soliga dagar och nybakat gofika.

Appropå gofika, så lyxade jag till det idag och köpte mig ett muffinsträd - som på bilden ovan. Nu blir det liksom lite roligare att servera dem, när det blir lite tårtlikt! :)

1 månad kvar nu, sen semeeeester - i 3 härliga veckor!

Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Jag kikar in lite nu o då! Gillar ju när du bloggar.... :D KRAM!!

2011-06-08 @ 20:34:07
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0