Fikastund


Söta Tilde var duktig och smakade av allt... hennes mamma också. ;)


Dumle-cupcakes så det räckte och blev över.


Min nya muffinsställning fick jag äntligen anledning att inviga!


Enkel sockerkaka med polkaglacyr.




Idag kom söta Tilde och hennes mamma Fia och hälsade på. Det är så härligt med fikafrämmande som ÄLSKAR fika! :)
Jag bjöd dem på lite kladdkakemuffins, grädde, jordgubbar, sockerkaka och Dumle-cupcakes.

Efter fikat var Tilde som en liten duracellkanin... sa någon nåt om sockerrus? ;)


Kommentarer
Postat av: Maud

Jag och killarn ÄLSKAR Fika:-) När ska vi komma:-)

2011-07-19 @ 22:04:30
Postat av: Sofia o Hugo

Du är grym på att baka! :D

2011-07-20 @ 22:47:50
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0