Wordfeud





Ja, nu wordfeudar jag också. Jag är rätt sen in i matchen, men visst är det lite skoj när man inte har nåt bättre för sig.

Lilla Penny var igår på upptäcksfärd lite utom mitt synhåll under vår lunchpromenad. Och efter ett par kallande rop med min mest bestämda röst, kom hon äntligen - smaskande på något gott, vem vet vad...

Redan igår eftermiddag straffade den handlingen sig av sig själv, och matten är allt annat än glad. Det är inte alls skoj att hela tiden ha en skithund, bokstavligen. Hoppas och tror ändå att det snart lugnar ner sig. Puh.

Nu är reklampausen slut, åter till Tinas Julkök på 4:an!  :)

Och ja Erika, whoever you are - det räcker med dig! :)

Kommentarer
Postat av: Erika igen

Det är ju Backbergskan :-)!

Vad har du för alias i WF?

Hoppas Pennas mage lugnar sig snart! Snuskhund ;-)

2011-12-02 @ 21:46:42
Postat av: Elaine

Vad trevligt Backbergskan! :)

Longnose är mitt WF-alias. Nybörjare och en lätt match för mina motståndare!

2011-12-04 @ 22:06:35
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0