Äntligen helg

Den här veckan har känts ovanligt lång. Det kanske beror på de föregående två 6-dagars arbetsveckorna som satt sina spår, vad vet jag. "Det kommer efter som Arbogaölet", som min morfar brukade säga...  :)

Den här veckan har jag fått min nya HTC Wildfire levererad! Jag håller nu på och bekantar mig med finesser osv, och det är ju alltid roligt med nya leksaker.

Jag har även idag fått en annan, för många lite annorlunda, leverans. Kalvklövar. De ligger nu nedfrysta i väntan på att jag och Fendi ska bege oss till skogs och träna viltspår/eftersök. Jätteglada nyheter i Elaines värld, som info till er som nu sitter med rynkad  näsa och ögonbryn efter att ha läst de senaste raderna..  ;)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du uppdaterat lite:-) JAg är ju här å kikar då och då vettu!



Kram & trevlig helg!

2010-09-17 @ 20:47:44
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Sofia o Hugo

Haha! Underbart Lane! ;D

2010-09-21 @ 10:46:28
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0