Smått och gott



Vips
har det gått en månad sen jag skrev här. Vad har jag haft för mig då? Jo, jag har jobbat, tränat hundarna, legat sjuk fem dagar i tokflunsa m.m. Jag fick köra igenom hela baletten med feber, halsont a la rakblad i halsen, rinnande nästäppa, serienysningar, hosta och röstförlust. Fem dagar helt åt pipsvängen. En ljusglimt som jag precis råkade pricka in var ett avsnitt av en av mina favoritserier - McLeod's Daughters! Jag visste inte ens att serien fortfarande visades, men självklart på en helt galen tid mitt på blanka förmidda'n då man är på jobbet. Why!?

Jag gjorde lite efterforskningar och hittade den här boxen på bilden ovan. Den vill jag ha... En jämn lax vill de ha för den. Kanske en julklapp till mig själv så småningom?

Vad händer mer då? Jo, det är dags för lite skapande igen! Jag har fått en "beställning" på en 1-årstårta till på fredag. Min lilla granne fyller år och hennes mamma vill ge henne en liten Hello Kitty-tårta. En rosa. Så klart...  Det ska bli spännande att se vad jag kan få till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0