Skogens blå dröm

Skogens blå dröm. Det är namnet på mitt nya favorit-te. Jag har ju aldrig riktigt varit en tetjej, men jag har alltid tyckt att det har sån sjuk hög mysfaktor - så jag har tränat! Och  ni ska inte tro att jag går och larvar mig bland torrpåsarna på ICA. Nejdå, jag kör lös-te. The real stuff. Jag säger det igen, Skogens blå dröm.

I skrivande stund sitter jag i soffan och skyndar mig att skriva ett inlägg medan det är reklam. Idol med kärlekstema idag. "Jag säger det med kärlek", som Michael Jackson sa.

Imorgon väntar en bra dag från start till mål. Först ut är lydnadstävling i Timrå, men bara som åskådare. Hundarna ska självklart med och det gör ju inte ont alls om det slutar regna och blir finväder istället.

Framåt kvällningen ska jag kamma luggen och styra upp mig för en kväll on the dancefloor!

Jo, en till sak. Jay vinner.


Kommentarer
Postat av: Karin

Håller med. Jay är grym!



Kram Kakan

2010-11-08 @ 08:03:21
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Sofia o Hugo

Hallå! Jag såg inte LANE på dansgolvet i lördags? Vart tusan var hon??? :D

2010-11-08 @ 18:13:32
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0