Sneak peek 2


                               Min vitmålade sänggavel är äntligen på plats

Jag har inte gjort många knop den här helgen. Jag har umgåtts med Fia och blivit lyxbehandlad med god middag och gofika. Tur man har bra vänner, för vissa dagar har haft lite för mycket motvind den senaste tiden...

Jag trivs när jag känner mig trygg. Men med allt som har hänt på sistone (och fortfarande händer) har gjort att att jag känner mig allt annat än det. För många saker känns för osäkra just nu för min smak. Men tillsammans med våren hoppas jag medvind och lugn infinner sig för mig igen...


Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Japp, vi gillar sneakpeakar! :D Å va bra att Fia tar hand om dig nu då lilla gumman! <3

2010-03-14 @ 21:28:11
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Jossan

Hej du...Tittar ofta in men jag är rätt dålig på att skriva nåt. Förstår att det kan kännas jobbigt men jag hoppas för din skull vårsolen kommer snart och värmer och gör att det blir lite bättre igen...Tänker på dig...Kram Josefin och Ozzy;)

2010-03-14 @ 22:20:12
Postat av: Jessica

Hej hopp! Så fin sängaveln är! :) Vi kommer vara hemma nästan 2 veckor i sommar, då kanske vi kan hitta på nått med hundarna? Jag ska tävla i Härnösand, debur med den unge vilde saken ;-)



2010-03-17 @ 15:24:21
URL: http://dallice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0