Sneak peek 1


                                                    "Mitt" vita kök


Sådärja. Nu har jag styrt upp internetuppkoppling igen. Jag har väl inte riktigt bott in mig än så det känns som hemma, men jag tänkte ni skulle få se några små sneak peaks från nya lägan här framöver - om ni vill?

Köket är ju sprillans och vi snackar vitt och varmluftsugn - så när energin börjar komma åter igen ska det bakverkas kan jag lova!

Ikväll har vi varit och grattat kära mor på födelsedagen, så nu är jag mätt och snäll och nedslagen i soffan inväntandes veckans avsnitt av Solsidan. Bäst just nu!

Kommentarer
Postat av: Terese

Åh, vad fint köket ser ut! Hoppas ni trivs i nya läggan :) Kommer gärna över på lite bakverk så småningom :))

2010-03-13 @ 20:45:12
URL: http://ney.blogg.se/
Postat av: Karin

Håller med, Solsidan är bland veckans bästa:-)



Köket ser ju toppenfint ut ch JAAAA mer bilder på läggan vill iaf JAG se!



Kram Kakan

2010-03-14 @ 20:44:35
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0