Mot ny adress

Flytten kom av sig lite några dagar här i samband med min lilla Guccis bortgång. Fy vad det gjorde ont i mig, och fortfarande gör..  För vissa kan det tyckas väldigt konstigt att någon kan ha så pass starka känslor för något "så simpelt som en hund" - men för mig är mina hundar det närmsta jag har till sambos/barn/bästa vänner så för mig är det som att förlora mina närmsta när sånt här händer. Och det gör ont..

Ikväll ska i alla fall jag, Knoppen och Fendi sova i vår nya lägenhet för första gången. Det känns nästan lite pirrigt, som om vi ska sova hos någon främling - inte i vårt "nya hemma". Men det blir nog bra.

Nu ska jag iväg och måla sänggavel. Det projektet har helt blivit åsidosatt, men idag är det dags för första rundan med grundfärg.

Jag önskar Er en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: vera

det är inte ett dugg konstigt att du känner så, de blir ju som ens barn ju. Hoppas ni får det mysigt i nya lägan nu i helgen. Stor kram till dig gumman=)

2010-03-05 @ 13:09:56
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0