Lillasyster!




I fredags
flyttade det in en liten tjej hos oss. Fendis "lillasyster". Lilla Penny! Söt som få, busig som få och alldeles, alldeles underbar. Hon har redan gjort sig hemmastadd och uppmärksammat att hennes nya lekkamrat Fendi aldrig någonsin tar slut på batteri...

I lägan har det också hänt grejer! Nu är vardagsrum + "kontor" färdigmålade och det är bara lite kvar att måla i köket. Så sakteliga tar det form och börjar likna ett HEM! Det har målats, monterats, skruvats, burits, sorterats till tusen den här semestern. Är inne på min sista semestervecka nu och det känns väl sådär.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken fin och kul blogg att läsa! Lite likt min blogg, kika gärna in om du vill jag skriver också om mina hundar, inredning och mat!



Allt gott!

2010-07-20 @ 21:29:46
URL: http://alltomminmat.blogg.se/
Postat av: Kakan

Ååå vad mosjigt! Då har vi ju båda en lillasyster i huset;-)



Stor kram Kakan



ps. Lägg in bilder på lägan också så vi får se:-)

2010-07-21 @ 23:09:13
URL: http://www.kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0