Inflyttad!



Nu är jag och Fendi inflyttade
i vår nya läga. Flytten gick bra, men vi hade INTE tur med vädret. Jag kan inte minnas ett sånt blixt-och åskoväder!

Idag blir färgen till vardagsrum och kök levererad, så i helgen vet jag vad jag gör...  Jag valde en ljust grå kulör som jag hoppas blir fin. Jag får väl visa lite bildbevis sen när arbetet är gjort :)

Något jag saknar i köket är bra arbetsyta, så när målningen är klar blir det en tur till IKEA för att köpa ett flyttbart rullbord/arbetsbord. Ja, den ni ser på bilden ovan. Kanon!

Jo, en sista sak. NU BÖRJAR JAG MIN SEMESTER!! 

Kommentarer
Postat av: Kakan

Härligt att ni flyttat in nu- trots det dåliga flyttvädret! Ser fram emot en massa bilder nu när du ska renovera:-)



Du, jag gillar min header så mycket och tycker den är så fin såå trots att jag ändrat till rosa:-) Men snart kommer ju en till familjemedlem så då kanske du kan hjälpa mig att lägga in han/henne i headern?? :-)



Kram, trevlig helg & NJUUUUUT av semestern!!!

2010-07-02 @ 20:35:47
URL: http://www.kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0