På bättringsvägen



Sockerdegsrosor på paletten



Nu börjar jag äntligen känna mig på bättringsvägen. På Måndag blir det jobb igen. Jag hostar fortfarande en hel del och känner mig lite sådär klen, men en lugn helg på det här så är jag nog i skaplig form till veckan igen!

Idag har jag haft lite småpyssel för mig i sakta mak här hemma. Jag har bl.a. låtit tvättmaskinen snurra hela dagen - det var hög tid att tvätta soffklädseln.

Sen har jag även rensat ur skafferiet och städat ur det ordentligt. Bland alla baktillbehör därinne smög det fram lite inspiration att öva göra lite rosor...

Ikväll väntar premiär av Let's Dance! Tro om när de ska ringa och fråga om jag vill va mé...?

Kommentarer
Postat av: Kakan

Härligt att du börjar bli bättre!!



Vi ska strax iväg på kalajs. Smaskigt med lite gofika:-D



Kram Kaka

2010-01-09 @ 11:37:18
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0