En riktigt "söndig" Söndag




Idag har jag haft en riktig Söndag.
Efter en snabb morgonrastning av hundarna kröp jag tillbaka ner i sängen och fick mig en riktig sovmorgon. Sen har jag pysslat och fejjat och städat och bakat hela dagen.

Det blev chokladcupcakes med hallontopping och egenhändigt gjorda sockerrosor on top idag. Jättegoda, men jag orkar ju aldrig äta alla själva - så tyvärr lär nog några hamna i sopkorgen till slut. Så trist att inte alltid kunna bjuda bort mina bakverk. Men till helgen får jag i alla fall gå all in - för då kommer ett gäng hungriga "hundtjejer" hit och hjälper mig äta! :)

Som pricken över i:et den här dagen fick jag promenadsällskap idag av Susanne. Vi hade en hel del catching-up to do och nu har vi redan prel.bokat nästa träff!

Nu sitter jag nyduschad och inväntar att T kommer hem med Kinamat. Kyckling Cyrry till mig som alltid. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0