The only way is up?




Det känns som
mest motvind just nu. Bara den här veckan so far; En nära vän som avlidit. Ett flertal dyra veterinärbesök för min långnosade vän Gucci, som mest troligt också får en sorgset slut. Och mitt i allt försöker man förbereda sig för flytt, vilket inte heller känns som julafton.

Det är väl bara att ta det en dag i taget nu och jag håller tummen för mig själv att det snart känns lättare. When you're down, the only way you can go is up?

Men en sak är säker. Jag hatar att säga farväl för gott...


Kommentarer
Postat av: vera

lill gumman:( du ska se att det vänder och att du får medvind snart! det är jag övertygad om! tänker på dig, kram från vera=)

2010-02-18 @ 07:44:10
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Kakan

Tänker också på dig. Förstår att det känns jobbigt...



Men vad, ska du flytta också? Inte från stan väl?



Stor kram, Kakan

2010-02-18 @ 20:14:50
Postat av: Anonym

KRAM!!



/ ?

2010-02-18 @ 23:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0