Projekt sova gott

                                    

Mitt helgprojekt
med sängmålning blev om intet. Färgen blev inköpt, men sen blev det tyvärr inget mer gjort på sänggaveln. Nåväl, det kommer fler dagar. Om två veckor ska den vara helt klar i alla fall.

Eftersom jag har en säng med endast sänggavel, så har jag i helgen köpt mig en enkel sängkappa som bilden visar. Det ramar in sängen lite fint tycker jag.

Idag har jag varit på barndop. En jättegod smörgåstårta bjöds det på och det var trevligt att träffa folk man inte sett på måånga år. Konstigt det där. Människor som låg i barnvagn sist jag såg dem, och nu var de gamla nog att köra bil. Vad kan de ha ätit!?  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0