The return of Bakelaine


                               
                            Colors of yellow, red and blue. Good and ready to bake for you.




Idag är rubriken viktig.
Det måste uttalas på engelska...  ;) Bake-Elaine alltså!

I torsdags klickade jag hem tre nya pastafärger från Wilton. The best kind. Så nu är jag riggad igen att återuppta bakandet! Jag har inte ens testat min ugn i nya lägan än, så det blir spännande att se. Utan bra ugn är det ingen mening att ens försöka få till bra bakverk.

Jag kan i alla fall varmt rekommendera "Lyckasmedmat.se" - för de varor jag klickade hem på torsdag e.m. hade jag i brevlådan dagen efter vid lunchtid! DET är service det.

Idag har jag lite tvätt-och städardag här hemma. Mer än den dagliga städningen vill säga som alltid infinner sig när man har liten valp i hemmet... Men snart ska jag iväg ut i solen och hitta på något så mina långnäsor blir nöjda med dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0