En utställningshelg


Fendi förbereds för bedömning på bordet



Kan ögon blöda
? Det känns som mina gör det just nu. Är så himla galet trött efter dessa sista par veckor... Att på helgen sen bege sig på hundutställning i dagarna två gör mig inte heller piggare.. Tänk om det ändå fick vara Söndag imorgon.

Igår ställde jag dock inte ut någon av mina egna hundar fö Gucci är ju "sjukskriven" , Fendi är för liten och Knopp för gammal :) Istället hjälpte jag bara till att visa X antal andra shelties på Nordichallens stora hundutställning. Roligt, men huualigen vad trött man är när man kommer hem!

Idag var det utställningsdag nr 2, en specialutställning arrangerad av Svenska Shetland Sheepdogklubben - där min lilla Fendi skulle få göra sin premiär i babyvalpklass. Hon skötte sig som en liten sessa hela dagen och av en stor grupp tikvalpar blev hon placerad som nr 2 ♥

NU bär det av till sängs.

Kommentarer
Postat av: vera

NU saknar vi dina inlägg gumman! du har en utmaning att ta tag i!!! kramen;)

2009-10-25 @ 11:09:43
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0