Chocker



Nu börjar jag
bli lite rädd för min hälsa. Jag har tagit upp ett beteende som inte är likt mitt nuvarande jag på långa vägar. Jag är så smått i chock. Måtte det inte vara nåt allvarligt. Orsaken är att jag ikväll, för andra kvällen i rad (!) har varit ute på en löptur. Igår blev det Ryggis-spåret och idag blev det Södermalms härliga backar som fick breda väg för mina vägvinnande, friska, pigga, starka och så småningom trötta steg.

Det jag absolut skulle behöva om denna dilleidé väljer att bli långvarig - är att införskaffa ett par nya löparskor. Mina är slut. Precis som jag...

Men mest troligt och förhoppningsvis går detta chockryck över ganska snart. ;)



(bild; Nike.com)


Kommentarer
Postat av: linda

Men vikken duktig tjej!! :)) Kämpa på.. Å vilka snygga skor!!! Köp dom, på en gång.. då kommer stegen kännas lättare ;)



Kramis

2009-10-28 @ 12:03:07
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0