Blogginspiration zero

                   


Ja.
Nu är det väl ett par veckor sedan jag skrev några rader här igen. Jag har som just ingen blogg-inspiration för da'n. Don't know why, men det kommer säkert tillbaka igen. Jag är ju lite av en periodare inom allt möjligt har jag märkt med åren..  :) Sen är det ju inte säkert nån läser det jag bladdrar om här ändå, så det kanske är shit the same?

Förra helgen skrällde jag till och kammade luggen lite och gick på lokal. Bandet "Farbror Fläsk" spelade på Stadshuset så jag och T gick ner en sväng. Jag gillar inte den lokalen alls, det känns som på tok för mycket skolbalskänsla där. Men fina Vera sprang jag på en sväng i alla fall, så kvällen fick den bonus den behövde! The picture ovan är helt olagligt stulen från hennes blogg ;)

Det har varit mycket jobb senaste veckorna och lär så förbli framöver också. Jag har även fått leka sjuksyster igen åt min långnäsa Gucci. Han blev ju dålig igen och opererades i onsdags för andra gången på en månad. Lillstackaren ♥  Men nu hoppas jag att det får vara nog med hälsobekymmer och att han repar sig fort.

Idag har jag och T varit en sväng på Birsta. Jag kom hem med två stickade polotröjor, my favourites. Men jag vet inte om jag missbedömde och chansade helt fel på storlek, eller om jag helt enkelt ätit för mycket goda såser på sistone.. haha  Byta storlek måste jag i alla fall försöka göra, alternativt börja ett nytt liv. Jag tror alternativ A är det som är troligast i mitt fall...

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: vera

Vafasen har stulit min bild!!!hihi;) går så bra så jue:D åh jag saknar dina inlägg!läser ju din blogg varje dag....ska vi styra upp nåt kul snart??krama

2009-10-25 @ 19:53:40
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Jaaa jag läser! Har kollat in varje dag i flera veckor så...... ;D



Välkommen tillbaka! KRAM

2009-10-25 @ 22:42:13
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0