Fortsättning följer



Här om dagen
köpte jag uppföljaren till boken "En sorts kärlek" av Ray Kluun. "Änklingen" heter uppföljaren och jag hoppas jag tycker om den lika bra som den första. Den grep tag i mig ordentligt...  Jag har haft ett långt läsuppehåll nu, så jag hoppas jag kommer igång med den här rätt snart. Har inte ens hunnit läsa första raden än. Kanske ikväll?

Igår var jag ut en sväng till Alnö för att gratta på Fars dag. Småhästarna börjar få på sig vinterpälsen nu och den ena skulle lätt kunna förväxlas med en liten brunbjörn om han sågs lite på håll. Jag ska dit igen på lördag för då väntar lite longering och tömkörning. Usch så kul det ska bli! :)


Kommentarer
Postat av: Lilla a

Hej,



Vad trevligt med ett boktipps! Jag är med i en bokklubb och nästa gång är vi hemma hos mig då skall jag ta med "En sorts kärlek" som ett av alternativen att välja på.



Tack för en fin blogg!



Höstiga hälsningar



från lilla a

2009-11-12 @ 15:29:42
URL: http://gladdagboken.se
Postat av: Karin

Jag har helt kommit ur läsarfasen. Ett tag läste jag som bara den, men nu varken orkar eller vill jag....



Går i perioder det där.



Kramis K

2009-11-15 @ 20:05:54
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0