On request - mera ur "antika arkivet"




"Det var en gång...."
   Typ.  Tänk så roligt det var med hela ligan som åkte till Vemdalen över nyår och alla galna gatufest-fester...  Jag minns, och ler...  But me and my girls, we never kiss and tell

Översta bilden är från samma fest som den jag visade förut med mig och Linda. Fast här posar jag lite snyggt med Maiia. "It's black, it's white" med Michael Jackson slår min tanke.  (?)  Jag minns hur alla var pepparkakor efter galet fint väder och härliga dagar på Tranan. Ja utom jag då. Jag jobbade hela dagarna nere i en källarbutik den sommaren.. och kom liksom lite på efterkälken vad gällde den sommarens bränna..


Den andra bilden är från en beryktad förfest i Vemdalen. Lindsey tog täten i en spontan party-aerobics! SOM vi hade roligt!! 


Idag blev det bokat att jag åker med T och bandet till Vemdalen i helgen! Hotell, go-frulle, afterski, goa middagar, party parteeeey osv!  Jag längtar! Nån fler som ska dit??

Kommentarer
Postat av: Sophie

Mera mera mera!!! :D



Jag ler jag me.... å minns... hihi.....

2009-01-26 @ 18:36:50
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: linda

Åhhh men jag tror jag döör va skoj vi hade!!! ler stort Vemmis.. jaa det var tider de :)) som vi aldrig glömmer!! PUSS!

2009-01-27 @ 20:55:51
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0