Trött...

Jag måste säga att det tar emot att kliva upp om mornarna nu...  Man gör det på ren vilja, finns ingen lust alls. Å jag är så crazy trött....


Det fortsätter hända grejer hemma i lägenheten, men jag tänkte faktiskt inte visa nån bild på det här den här gången. OM nån är nyfiken får Ni så gärna komma och hälsa på istället...!?

Vardagsrummet börjar ta form nu.. men mycket vill ha mer - nu vill jag dra igång med sovrummet också - å jag vet precis hur jag vill ha det......................................................... 

Tro om Mr Fixer wanna fix?  

Kommentarer
Postat av: Karin

Men å, inga bilder? Jooooo det kan du väl;-)



Är det ok att jag länkar till dig i min blogglista?



Ha en bra dag! Kramis K





2008-09-10 @ 08:17:31
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Karin

ha ha:-) Du verkar så rolig du Elaine:-D



Då länkar jag till dig NU! Har inte sett att du gjort det, men det är ju bara kuligt det.



Kramis

2008-09-10 @ 08:25:14
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0