Jag är nog en bland de konstigaste jag känner...

1. 
Jag har för få timmar på dygnet plötsligt. Jag har jättebråttom nånstans? Sån är känslan. Jag tror mest att känslan kommer av att jag behöver hitta nytt jobb kvickt. Har jag ens tid att jobba fram tills jag måste sluta jobba?

2.
Jag har svårt att somna om kvällarna. Ligger vaken och funderar på årets julgran. HUR ska jag klara av att övertyga och övertala T att en levande gran är sååå mycket bättre och mysigare än en i plast?  Ett problem som måste lösas fort. Det är ju bråttom här också. Snart jul?

3.
Med dessa jobb-bekymmer och julgranstrubbel - hur ska jag hinna baka till T:s födelsedag som jag tänkt?!  (det är 1,5 månad kvar tills dess...) Det är bråttom...?

4.
Lägenheten. Hemmet. Så mycket jag vill hinna ändra och göra och göra om. Hur hinna? Varför bråttom..? Kungen kommer på besök när sa ni?


Med mera. Med mera... 


//Elaine - som i verkligheten egentligen har en helt tom kalender...


Kommentarer
Postat av: Frida & Fluffbollarna

Människan i dagens samhälle är ALLTID stressad. Så enkelt är det. Vänj Dig! XD



Haha, ja nog känner jag igen situationen när den ena nöjd tassar runt en bit bort medan den andre lydigt men högst motvilligt kommer när det är dags för t ex klopklippning. Myntha brukar alltid krypa sista biten fram, som om hon bönar och ber för att slippa från denna tortyr! ;)



Viskar Jag är klar med min andra nalle nu! litet glädjeskutt

2008-09-08 @ 13:23:30
URL: http://www.fridasplace.com
Postat av: Anna Backberg

Tom kalender och inte en dag i samvaro med mig!! Vi kan ju umgås utan att träna hund. Tyvärr blir det nog svårare att inte prata hund, men om du känner att du har något hål i din kalender så finns jag en ringsignal bort!

2008-09-08 @ 13:32:06
Postat av: Karin

Känner igen mig så sjukt mycket! Varför är man så? Jag känner mig också allt som oftast stressad över ett eller annat som "måste" hinnas med.



Funderar ofta på om det är så hälsosamt för kroppen.....Guess not!



Nä Elaine, tat lugnt nu;-)







2008-09-09 @ 09:56:21
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0