En lite annorlunda stålman

Efter Knoppens välbehövliga höstbad och en prommis runt Sidsjön, blev det igår middag framför TV:n..   Det är lite av en thriller varje gång nu när vi har vit soffa och vit matta..   Ja som en liten parentes där bara.  Nu tappade jag tråden. Vart var jag?  Jo, Stålmannen. Eller Iron Man som filmen heter - med skådespelare som Robert Downey Jr och Gwyneth Paltrow.   En riktig hi-tech-gadget-film med action och fräna effekter - men skitcool!  Annars är jag inte så lättflirtad med just såna filmer - men den här rekommenderar jag verkligen!





Idag ska jag
visa Josas läga på Sveavägen igen. Fortfarande inget napp på nån BRA hyresgäst eller köpare..  Efter det åker jag kanske ut till Alnö och hälsar på när lillasyster är hemma på byn..

Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0