Ansiktsprydnader...

Flera dagar den senaste tiden har jag haft en lite speciell ansiktsprydnad...  Inget undantag idag heller. Det är min sovkudde jag har kvar i mitt ansikte. Lite snyggt sådär...  Djupa traktorspår rätt in i kinden. Gulligt... Jag tror nej. Horrormovie nästa snarare...

Men imorgon är det sovmorgon i alla fall. Till kl. 9 - sen bär det av på roadtrip med Micke till Järvsö. En dagsutflykt... å långnäsorna ska med. Mys!

Ja som ni ser har jag lekt lite med layout-headern igen, men jag är inte nöjd..  Blir nog mer ändringar på den i helgen när jag får tid. Jag har ju datorn helt för mig själv nu i helgen då T är på långresa, så jag är all by myself igen.  Nej nu ljög jag ju - långnäsorna är ju med mig såklart - som alltid...  Världens bästa sambos =)




Knopp & Gucci - de sötaste långnäsorna i världen?  Jag tror ja.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också vara så duktig på att göra om min blogg... ditt nya jobb kanske =) Konsulta på heltid att göra blogg layouter, jag skulle ropa hjälp mig direkt =) Ha en bra helg!

2008-09-19 @ 11:08:27
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/
Postat av: Elaine

Anna - det är bara att hojta till så hjälper jag dig såklart ändå om du vill :)

2008-09-19 @ 11:09:49
Postat av: Micael

Hej



Nämen... Är det inte världens sötaste långnäsor som får vara med på bild.

Ser fram imot våran road trip med våra tre långnäsor i morgon.



Sov gott, ses i morgon.

Kram / Micke

2008-09-19 @ 23:51:06
URL: http://www.fredrikmicael.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vilka söta långnäsor! :-) Jag tycker att din design är grym.

2008-09-20 @ 14:58:16
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0