Julpyssel anyone?


Det är så mycket jag skulle vija "pyssla till" nu inför advent och jul...   Men det skulle ju liksom va lite roligt med pysselsällskap.. 

  • Baka pepparkakor - både att äta och att pynta med kristyr m.m..
  • Göra smarrig julkola
  • Göra egen julkrans till ytterdörren
  • Göra egna julkort
  • Sy egen julgransmatta?
  • M.m. m.m. m.m...



Något jag måste inhandla är pepparkaksformar - jag har åkt snålskjuts på mamsens formar tidigare :)

Visa stor bild

Hela det här gänget för en tjuga på Biltema!  Ja, ni läste rätt... Biltema.


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Men bejbi... du å jag kan ju julpyssla. Barnen kommer ju nästa vecka å då har vi planerat in både det ena å de andra. Det är bara att hänga på :D

Puss Ulrica

2008-11-28 @ 08:42:01
URL: http://ulricastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0