En liten recap...




Helgen
blev helt otippat bra med hetsätning fredagsmys med Ullis som inledning, och sen bootyshejk med Veronika på lörda'n.  Mera mera! 


På söndag tog vi det bara lugnt. Kärleken bjöd på min favvo-middag - dvs. kyckling med curry "på Kina"...!  GOTT!  Sen blev det filmtajm och gotta till efterrätt..  My kind of evening!


I måndags kom jag intet ont anandes körande i min röda fina bil, mitt i rusningstrafik...  Då plötsligt något smäller till under min vänsterfot och pedalen "försvinner"!  Bilens kopplingsvajer was NO MORE!  Åneej!  Jag hade nog aldrig klarat mig hem om inte T tagit över driverplatsen och crosskört bilen hem - på något oförklarligt magiskt vis som jag inte begriper och därför inte kan förklara.

Som bekant är ju han världens bästa Mr Fixer  - så igår (tisdag) så var min bil som ny igen!  


Efter bildramat kom min mamsen och hälsade på inför det inbokade pepparkaksbaket. Mmmm sicka goda enare! Mamsens recept.  Det bidde massa grisar, hjärtan och några gitarrer...!
Eftersom klockan tickade fortare än vanligt, så hann vi inte med nå knäck och kolabak... så jag ska göra ett ryck själv med det så snart det blir tid...

Ikväll väntar ett besök på Våningen där Mats Ronander spelar! 



Kommentarer
Postat av: veronika

Åh va fina vi var=) mera sånt hihi,men va hände med bilen egentligen? hua!kram på dig gumman

2008-12-18 @ 07:34:05
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0