USA-besök och planerad mini-roadtrip igen

Men hörrni IDAG är jag trött. Det ser ut som jag fått en fotboll i skallen. Svullnaden runt ögonen vill inte lägga sig den här morgonen..   Kom faktiskt i säng på den för mig duktiga tiden på 22.30 igår.  Tänkte att jag skulle få sova till mig ordentligt tills idag..  Men tro'nt på fan att jag fastnade i burken istället  -  i amerikanska "IDOL gives back" - en gala med massa artister och en utlovad Brädan. Var ju så illa tvingad att vara vaken och vänta. Ögonen sved och brände men jag höll mig vaken till 01.30-hacket...  Å väckaren ringde kl. 06..   Safe to say att jag hinkar kaffe just nu..

Idag efter jobbet är det dax att damma av engelskan igen. Våra släktingar (kusin till mamma med familj) kommer all the way från Washington (staten) hem till oss i Sundsvall. Jag har träffat dom en gång tidigare - för 21 år sedan...  Men på den tiden var jag Miss Blyg - så det känns som det kommer bli stor skillnad till det här besöket.  Sen drar dom vidare igen imorgon.. så det är bara en blixtvisit över natten som de är här.

Igår blev det bestämt att jag och Micke åker på en mini-roadtrip nu på lördag. Till Östersund bär det av!  Mer om det vid senare tillfälle kanske..  :)

Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0