Söndag

Idag har jag haft en riktig hemmadag. All by myself...  Långnäsorna och jag började dagen med att gå en promenad.. i solen!  Å varmt var det också.. mys!

Sen blev det dax för pyssel igen. Innan jag gick och la mig igår så målade jag ju min blivande pyssellåda ett andra varv med den vita lasyren.. så det skulle få stå och torka över natten. Så var det bara fram med bokstavsstämplarna och färgen - textstämpling nästa!  Jag hade bestämt mig för att märka upp varje låda så var sak verkligen får sin plats. Ordning å reda ;)   (vart är Elaine?? hihi)


Klick så får ni se resultatet. Det är ingen skönhet jag vet, men den fyller verkligen sin funktion.... Jag kanske pimpar den lite extra senare, men just nu får den vara lite såhär enkel...


Min pyssellåda.


Nu har jag nyss storstädat lägenheten, skurat och dammat å hela baletten. Vattnat blommor och tvättat. Å precis nyss kom kärleken hem.. vi ska nog åka upp till stugan en sväng ikväll och gå på skattjakt. Jag har nämligen visat en del av grejerna jag skulle vilja ha i inredningstidningar - å då kläcker han plötsligt ur sig - "men såna där grejer har jag ju massor av i stugan..!"  Kanske nåt att ta rätt på? Kanske inte.. vi får se. I will keep you posted...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0