MånDagens missions

Nu är det strax lunch. En halvtimme kvar...  nu  när man varit ledig och ätit på fria tider (läs hela tiden) så kurrar magen ilsket när den får vänta såhär hiskeligt länge.. :)


Dagens missions ser ut som följer;

1. Jobba som en liten halvtok fram till 16. Har galet mycket att göra. En riktig rivstart!

2. Hem och ge hundarna en välförtjänt promenad...

3. Åka hem till mamma och länsa hennes hem.. hihi.. Ska nämligen eventuellt "ta över" lite små saker från henne (arvegods från min mormor och morfar) och eventuellt en korgstol. Ska bli roligt att rota! ;)

4. Hem igen och bara slappa.. lär vara trött i bollen efter idag. Min kola har ju vant sig vid att ha ledigt nu ju.. sånt brukar kännas!  Hoppas ha ork att läsa första orden i min nyinköpta bok - den senaste av Marian Keys - "Är det någon där?"  Har läst alla hennes tidigare böcker i serien om Walsh-systrarna..  Lättläst och vitsigt, å lagomt för mig!


Min kvällsläsning framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0