Inte bara snack

Vaknade imorse i skaplig tid, glad i hågen och redo för adventure. Mot Jämtland!


Klockan var cirkus 11 när Micke plockade upp mig i räser-Kangoon. Drygt två timmar senare, efter en färd av surr, skratt och egenbryggt tokstarkt kaffe, så var vi framme vid skylten "Antikt och Loppis" som vi letat efter. En liten virrig men söt dam kom och mötte oss och visade oss allt som var "till salu".  Jo jag skriver "till salu" med snuffar -  för var vi än tittade, även inne i hennes eget hem, så verkade det plötsligt BLI "till salu"!  Hon hade massa fina gamla möbler..  och det mesta i världens finaste möbelfärg - vitt.

Vi fyllde Kangoon till bristningsgränsen och brände sen hem. Ni ska få se vad jag shoppade, men ni får lugna er lite...



Sedan jag kom hem har jag målat och pysslat. Efter gårdagens hobby-poetry så måste jag ju visa er att det faktiskt inte bara är snack från mig sida.. 

  
Grundmålning av min blivande PYSSELLÅDA!


 
Pyssel.... pyssel.... och mera pyssel....


Kommentarer
Postat av: Micael

Hej kompis!



Tack för igår, det var jätte trevligt.

Jag ser att du har börjat pyssla lite...:)

Igår kväll åkte det gammla, ut och in skulle det nya! Det blev toppen bra... Jag är så nöjd bordet och skrivbordet, det blev verkligen ett lyft för våran lilla stuga. Jag längtar tills du kan komma och inspektera:)



Många kramar, hoppas vi ses snart.

/ Micael

2008-08-10 @ 09:13:06
URL: http://www.fredrikmicael.blogspot.com
Postat av: Frida & Fluffbollarna

Det ska bli kul att se vad Du shoppade mer! Återigen - Synd att vi inte bor närmare varandra, då hade vi ju kunnat pyssla tillsammans över en bit kladdkaka! ;)

2008-08-10 @ 13:21:58
URL: http://www.fridasplace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0